לייעוץ ראשוני חייגו 04-6990886

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עברתם תאונה? סובלים מנזקי גוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      האם נזק נפשי מזכה בפיצוי?

      נזק נפשי מתייחס לכל פגיעה במוח או בנפש שגורמת לשינוי בתפקוד הקוגניטיבי, הרגשי או ההתנהגותי. זה יכול לכלול מצבים כמו דיכאון, חרדה, הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD) ומצבים נפשיים אחרים. בדומה לפציעות גופניות (נזק פיזי), לנזק נפשי יכול להיות השפעה משמעותית על חייו ורווחתו של האדם. אך השאלה האם נזק נפשי מזכה בפיצוי אינה תמיד ברורה.

      מה התנאים להיות זכאים לפיצוי ביחס לנזק נפשי?

      על מנת לזכות בפיצוי בגין נזק נפשי, עליך להוכיח כי הנזק הנפשי נגרם עקב רשלנות או פעולות מכוונות של גורם אחר. משמעות הדבר היא להראות כי על הצד השני הייתה חובה לנקוט בצעדים סבירים למניעת הפגיעה וכי הוא לא עשה זאת, וכתוצאה מכך נגרם לך נזק נפשי. כמו כן יש צורך באבחנה רפואית של איש מקצוע כדי להוכיח את היקף הנזק הנפשי וסיבתו. עורך דין לנזקי גוף לרוב יודע לעזור לקבל פיצויים הן על הנזקים הפיזיים, אבל גם על הנזקים הנפשיים שנגרמו כתוצאה מהנזקים הללו.

      הוכחת נזק נפשי

      הוכחת נזק נפשי עשויה להיות קשה מכיוון שפגיעה נפשית לא תמיד נראית לעין, היא עשויה להיות מאתגרת לאבחון, ויכולה להיות קשה לקשור את הפגיעה ישירות לפעולות או רשלנות של צד אחר. עורך דין לנזקי גוף יכול לעזור לכם לאסוף את הראיות הדרושות להוכחת הפגיעה הנפשית אותה חוויתם, כגון עדות של עדים מומחים, תיעוד רפואי והצהרות מבני משפחה וחברים, כדי לתמוך בטענות אותם אתם מעלים.

      סוגי נזקים זמינים

      אם תצליחו להוכיח כי נגרם לכם נזק נפשי כתוצאה ממעשיו או מרשלנות של צד אחר, אתם עשויים להיות זכאים לפיצוי בגין מגוון רחב של נזקים, לרבות הוצאות רפואיות, הפסדי שכר וכאב וסבל. במקרים של פגיעה נפשית חמורה, יתכן ותוכל גם לגבות פיצויים בגין אובדן כושר השתכרות ועבור עלויות טיפול רפואי עתידי.

      ההתיישנות שחלה על נזקים נפשיים

      חוק ההתיישנות הוא מגבלת הזמן שבתוכו יש לפתוח בהליך משפטי, היא עשויה להשתנות מתחום שיפוט לתחום שיפוט. חשוב להיות מודעים לחוק ההתיישנות של תביעות פגיעה נפשית בתחום השיפוט שלכם ולפעול במהירות כדי להבטיח שזכויותיך מוגנות. עורך דין לנזקי גוף אשר מכיר את התחום היטב יוכל לעזור לכם בייעוץ וסיוע לגבי מגבלות הזמן וכיצד הם עשויים להשפיע על התביעה שלכם.

      לסיכום

      לנזק נפשי יכול להיות השפעות חמורות וארוכות טווח על חייו ורווחתו של האדם. הוכחת נזק נפשי יכול להיות קשה אך עם הדרכה מתאימה של עורך דין לנזקי גוף ניתן לקבל את הפיצוי המגיע לכם. חשוב להיות מודעים לדרישות החוק ולמועדי הגשת תביעה בגין נזק נפשי ולפעול במהירות על מנת להבטיח הגנה על זכויותיכם. זכור כי עורך דין יכול לעזור לכם להתנהל בתוך המורכבות המשפטית הישראלית, לספק הכוונה ותמיכה ולבנות תיק חזק לתמיכה בתביעתה אותה אתם מגישים.

      לייעוץ ראשוני חייגו 04-6990886

      או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

        יוסף אליהויוסף אליהו
        13:18 31 Jan 21
        אדם זהב לפני הכל... שרות מעולה אמין מקצועי בכל התחומים ממליץ בחום💯
        David RazielDavid Raziel
        08:49 22 Jan 21
        בחור חרוץ ואנרגטי.ליווה אותנו צמוד לאורך כל התהליךותמיד היה זמין עבורינו.תודה רבה
        אורי פרץאורי פרץ
        13:32 18 Jan 21
        עו"ד אבירם טולדנו הוא פשוט מקצוען, מטפל בכל עניין באופן מהיר ויעיל,מהיכרות אישית - מומלץ בחום
        Pure Laser AestheticPure Laser Aesthetic
        16:49 01 Dec 20
        שירות אמין ומקצועי מהשורה הראשונהעורך דין אכפתי שלא מחפש רק להרוויח אלא קודם כל את טובת הלקוח. יותר ממומלץ.
        Alon MalkaAlon Malka
        21:54 26 Nov 20
        קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה.נאמנות ישירות ברמה הגבוהה ביותר שהכרתי.כמובן שנמליץ לכולם 🙏🔝
        js_loader
        קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט