לייעוץ ראשוני חייגו 04-6990886

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עברתם תאונה? סובלים מנזקי גוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      כמה זמן נמשכת תביעה בגין תאונת דרכים?

      התשובה לשאלה זו משתנה בהתאם לנסיבות הספציפיות ולמורכבות של כל מקרה ומקרה. חשוב לזכור כי תביעת הפיצויים לא מוגשת מיד לאחר תאונת הדרכים אלא מוגשת מספר חודשים לאחר מכן וזאת משתי סיבות עיקריות:

      הראשונה, הנפגע מעוניין לקבל פיצוי מלא על כל הנזקים שנגרמו לו כתוצאה מתאונת הדרכים ולא רק על חלק מהם. על כן, יש להמתין להתגבשות הנזק. על מנת לדרוש פיצוי מלא עבור כל הפגיעות והנזקים שנגרמו בעקבות התאונה, יש לעבור בדיקות מקיפות וטיפולים במידת הצורך, עד שניתן לקבוע בצורה המדוייקת ביותר מהו היקף הנזק שנגרם לנפגע כתוצאה מתאונת הדרכים. לאחר התגבשות הנזק, ניתן יהיה להתקדם לעבר התביעה.

      הסיבה השניה שלא נמהר להגיש את תביעה הפיצויים בגין תאונת דרכים, היא שיש לבצע איסוף מלא ומדוייק של מסמכים, עדויות, תיעודים, סיכומים רפואיים ועוד. איסוף חומרים נכון הוא קריטי להצלחת התביעה. עורך דין תאונות דרכים בעל נסיון ידע לטפל עבור הלקוח בכל שלב ושלב במהלך איסוף החומרים הנדרשים לצורך הגשת תביעת פיצויים בגין תאונת דרכים.

      תביעה או דרישה תחילה?

      בטרם הגשת התביעה, עורך דין המתמחה בתאונות דרכים ידע להעריך את סיכויי התביעה ובהתאם לכך עורך הדין יחליט האם לפנות תחילה במכתב דרישה או להגיש את התביעה לקבלת פיצויים בגין תאונת הדרכים.

      כך או כך, בין אם נעשתה פניה באמצעות מכתב דרישה ובין אם הוגשה התביעה, בשלב הבא יתחיל משא ומתן בין עורך הדין של הנפגע בתאונת דרכים ובין חברת הביטוח. אם הצדדים יגיעו להסכמה, ניתן יהיה לסיים את ההליך במהירות. אם לא תושג הסכמה, ההליך ימשך עד למתן פסק דין. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בכל שלב של התביעה יכולים הצדדים לנהל משא ומתן ולהגיע להסכמות.

      מהו תשלום תכוף?

      חשוב לציין, כי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה-1975 קובע כי ניתן לבקש סכום כספי מחברת הביטוח שישמש כסיוע ראשוני לנפגע עד למתן פסק הדין בעניינו. תשלום זה נקרא "תשלום תכוף" והוא נועד לסייע לנפגעים שנפגעו באופן קשה בתאונת דרכים ולנפגעים שאין מחלוקת שמדובר בפגיעה שנגרמה במסגרת תאונת דרכים ויאלצו להעדר מעבודת בעקבות תאונת הדרכים.

      התשלום התכוף נועד לממן את צרכי המחייה וקיום של הנפגע, כלומר לממן את טיפוליו הרפואיים של הנפגע, רכישת תרופות, את כלכלת הנפגע ומשפחתו וכדומה. התשלום התכוף ינוכה מסכום הפיצוי הסופי שייפסק לטובת הנפגע.

      > לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות חייגו 04-6990886

      לסיכום, על מנת לקדם את התביעה ולשפר את סיכוייה מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בתאונות דרכים, עורך דין מקצועי בעל נסיון רב שיטפל עבורך בכל ההיבטים המשפטיים של התאונה ויפנה אותך להחלמה ולחזרה לעיסוקייך. כאלו הם עורכי הדין במשרדנו.

      למה לפנות אלינו?

      אנחנו לא אוהבים לבזבז את זמנם של הלקוחות ולא אוהבים לטעת תקוות שווא. לכן אנחנו לא נקבל תיק שאין בו אדנים משפטיים שמאפשרים השגת תוצאה טובה עבור הלקוח.

      כאשר אנחנו מקבלים תיק אנחנו פועלים מתוך מחויבות להצלחה ואמונה מלאה בלקוח, ומרגע זה ועד קבלת הפיצוי ננהל עבורו את התיק במסירות באופן שחוסך לו טרחה ובירוקרטיה ומיידד עבורו את התהליך.

      משרד עורכי הדין אבירם טולדנו מעניק ליווי משפטי מקצועי ואיכותי לנפגעי תאונות דרכים. צוות המשרד רואה לנגד עיניו את טובת הלקוח תחילה ופועל בנחישות על מנת להשיג עבורו את הפיצוי המירבי במהירות המקסימלית.

      אנו בעלי נסיון עשיר והצלחות מרובות בליווי וייצוג נפגעי תאונות דרכים.

      חשוב לציין כי שכ"ט עו"ד בייצוג נפגעי תאונות דרכים מבוסס על הצלחה ומשולם רק במקרה של זכיה.

      * אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי, אלא יש לראות בכתוב הסבר כללי בלבד ואין להסתמך ו/או לפעול בהתאם לאמור לעיל ללא ייעוץ משפטי.

      לייעוץ ראשוני חייגו 04-6990886

      או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

        יוסף אליהויוסף אליהו
        13:18 31 Jan 21
        אדם זהב לפני הכל... שרות מעולה אמין מקצועי בכל התחומים ממליץ בחום💯
        David RazielDavid Raziel
        08:49 22 Jan 21
        בחור חרוץ ואנרגטי.ליווה אותנו צמוד לאורך כל התהליךותמיד היה זמין עבורינו.תודה רבה
        אורי פרץאורי פרץ
        13:32 18 Jan 21
        עו"ד אבירם טולדנו הוא פשוט מקצוען, מטפל בכל עניין באופן מהיר ויעיל,מהיכרות אישית - מומלץ בחום
        Pure Laser AestheticPure Laser Aesthetic
        16:49 01 Dec 20
        שירות אמין ומקצועי מהשורה הראשונהעורך דין אכפתי שלא מחפש רק להרוויח אלא קודם כל את טובת הלקוח. יותר ממומלץ.
        Alon MalkaAlon Malka
        21:54 26 Nov 20
        קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה.נאמנות ישירות ברמה הגבוהה ביותר שהכרתי.כמובן שנמליץ לכולם 🙏🔝
        js_loader
        קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט