לייעוץ ראשוני חייגו 04-6990886

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עברתם תאונה? סובלים מנזקי גוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      עורך דין תאונות עבודה צפון

      עורך דין תאונות עבודה בצפון הארץ

      תאונות עבודה הן משהו שקורה ברמה יום יומית באתרי בניה שונים ובכלל במגוון מקומות עבודה. אנחנו שומעים עליהם בעיקר כשקורה משהו משמעותי, כמו פועל שנפל מגובה או עובד שנפגע בצורה קשה ממכשיר כזה או אחר, אבל אין יום שאין תאונות עבודה בארץ, בצפון או בכל אזור אחר. אם אתם גרים באזור הצפון או עובדים שם ונפגעתם בעבודה, אם נעדרתם כמה ימים בגלל הפגיעה הזו או שהיא השאירה בכם חותם גם אחרי שהחלמתם, וגם אם היא רק הייתה סבל זמני, אתם צריכים עורך דין תאונות עבודה בצפון שיסייע לכם לממש את זכויותיכם. למה? כי יכול מאוד להיות שמגיע לכם פיצוי כספי, החזרי עלויות או כל דבר אחר.

      תאונות עבודה קורות לא מעט, במיוחד לאור קצב הבניה הגבוה שישנו בשנים האחרונות. נפילה של עובד ממנוף או מפיגומים כבר אינה ידיעה  מרעישה ונדירה  לצערנו. אמנם זה סוג תאונות העבודה שניתן לשמוע עליו לא מעט אך כמובן שתאונות עבודה יכולות להתרחש במגוון דרכים, בין אם ממכונות ייצור במפעל, משריפה  במחסן חומרים דליקים ועוד.

      עם זאת, ישנם מצבים פשוטים בהרבה שיכולים להיחשב כתאונת עבודה כמו החלקה על רצפה רטובה במשרד. אם נפגעתם מכל סיבה במסגרת העבודה (אך גם בדרך אליה או ממנה) ואתם מתגוררים באזור הצפון, חפשו עורך דין תאונות צפון שהוא מנוסה בתחום וייצג לקוחות רבים בהצלחה. טולדנו ושות'- משרד עורכי דין מתמחה בין היתר בתאונות עבודה וסייע ללקוחות רבים לממש את זכויותיהם בעקבות המקרה שקרה להם.

      עורך דין תאונות עבודה בצפון למקרים שונים

      אז למה שמישהו יצטרך עורך דין תאונות עבודה בצפון? כי הוא גר שם וכי הוא נפגע בתאונת עבודה. יכולים להיות מקרים רבים של תאונות עבודה, ואלו לאו דווקא המקרים הברורים- כך לדוגמא אם נסעתם לעבודה ועברתם תאונת דרכים, ברגל או עם הרכב שלכם, יכול מאוד להיות שתוכרו כנפגעי עבודה.

      הנה דוגמא חריגה: אם עובד שלקה באירוע לבבי חריף כמו התקף לב יוכל להוכיח כי קיים קשר ישיר בין האירוע לעבודה, יכול מאוד להיות שהוא יוכר כנפגע בעבודה. כך גם אם עובד היה בדרך לקורס שקשור לעבודה ונפגע או למבחן שקשור למקום העבודה ונפגע, יכול מאוד להיות שהוא יוכר כנפגע בעבודה. על מנת לממש את זכויותיכם ולקבל את הפיצוי שמגיע לכם, מומלץ להתייעץ עם עורך דין מיומן ומנוסה בתחום. מוזמנים להרחיב בקריאה אודות עורך דין לתביעות נזקי גוף.

      עורך דין תאונות עבודה צפוןאבירם טולדנו

      עורך דין תאונות עבודה צפון אבירם טולדנו

      הכתובת עבורכם במגוון מצבים

      כאמור, תאונת עבודה יכולה לקרות במגוון רחב של מצבים ויכולה גם לגרום לנזקים בסדרי גודל משתנים, החל מפציעה קלה הדורשת מנוחה של מספר ימים ועד נזקים בלתי הפיכים אשר ישפיעו על חייו של אדם לצמיתות ויפחיתו את יכולת ההשתכרות שלו. כאשר אדם עובר תאונת עבודה, ישנם שני גורמים מרכזיים שזכותו של הנפגע לתבוע והם מקום העבודה וגם המוסד לביטוח לאומי.

      כל אחת מהתביעות הללו אינה פשוטה. מקומות עבודה, במיוחד מקומות עבודה גדולים "מצוידים" בסוללה של עורכי דין שיעשו כל שביכולתם כדי להפחית את גודל הפיצויים שאמור הנפגע לקבל, למשל באמצעות ניסיון להוכיח שמקום העבודה לא נהג ברשלנות שהביאה לפגיעה אלא הדבר  היה תאונה מקרית לחלוטין. גם המוסד לביטוח לאומי לא בהכרח ייתן באופן מידי קצבת נכות ברמה לה זכאי הנפגע.

      תביעה בגין תאונת עבודה – רק עם מומחה בתחום

      בין אם ההתנהלות היא מול חברת הביטוח של מקום העבודה או מול ביטוח לאומי, מדובר על עניין מורכב מאוד. תחת ההגדרה הרחבה של תאונות עבודה נמצאים גם מקרים שלא קל להוכיח את הקשר בין התנהלות החברה  לפגיעה, למשל במצבים בהם חשיפה ממושכת לחומרים מסוכנים  הביאה לאחר שנים להתפרצותה של מחלה קשה. גם כאן עורך דין תאונות עבודה צפון ובכלל יעשה כל שניתן בהתאם לנתונים שישנם, מסמכים וראיות ובהתאם לחוקים הקיימים בנושא כדי להוכיח קשר נסיבתי בין התנהלות מקום העבודה לבין המחלה כך שהנפגע יקבל פיצוי מתאים.

      הכול תלוי בעורך הדין

      אם אתם צריכים סיוע משפטי ואתם רוצים ייצוג ראוי במידה ונפגעתם בעבודה או שאתם חושבים שהפגיעה שעברתם היא תוצאה של תאונת עבודה, אתם צריכים עורך דין מקצועי, כזה שיסייע לכם לצלוח את העניין. עורך הדין ייצג אתכם אל מול הביטוח הלאומי, ינחה אתכם אילו טפסים אתם צריכים להגיש בשביל להיות מוכרים כנפגעים בעבודה ואילו וועדות עליכם לעבור. אתם צריכים משרד עורכי דין שיש לו כבר רזומה עשיר, וצוות משפטי שיעשה עבורכם את הכול. לא יודעים במי לבחור? אין כמו משרד עורכי דין אבירם טולדנו בשביל זה. כל מה שאתם צריכים זה ליצור קשר וכמה שיותר מהר בשביל לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם!

      לייעוץ ראשוני חייגו 04-6990886

      או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

        יוסף אליהויוסף אליהו
        13:18 31 Jan 21
        אדם זהב לפני הכל... שרות מעולה אמין מקצועי בכל התחומים ממליץ בחום💯
        David RazielDavid Raziel
        08:49 22 Jan 21
        בחור חרוץ ואנרגטי.ליווה אותנו צמוד לאורך כל התהליךותמיד היה זמין עבורינו.תודה רבה
        אורי פרץאורי פרץ
        13:32 18 Jan 21
        עו"ד אבירם טולדנו הוא פשוט מקצוען, מטפל בכל עניין באופן מהיר ויעיל,מהיכרות אישית - מומלץ בחום
        Pure Laser AestheticPure Laser Aesthetic
        16:49 01 Dec 20
        שירות אמין ומקצועי מהשורה הראשונהעורך דין אכפתי שלא מחפש רק להרוויח אלא קודם כל את טובת הלקוח. יותר ממומלץ.
        Alon MalkaAlon Malka
        21:54 26 Nov 20
        קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה.נאמנות ישירות ברמה הגבוהה ביותר שהכרתי.כמובן שנמליץ לכולם 🙏🔝
        js_loader
        קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט