לייעוץ ראשוני חייגו 04-6990886

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עברתם תאונה? סובלים מנזקי גוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מה תפקידו של עורך דין נזיקין?

      תחום הנזיקין הוא תחום משפטי חשוב ביותר ובד בבד גם מורכב. הוא עוסק בכל הנוגע לנזקים שנגרמים לרכוש של אדם או לגופו. כאשר לאדם נגרמת עוולה כלשהי שפוגעת בו, הרי שהוא יכול לתבוע פיצוי כספי מהגורם שהסב לו את אותה עוולה שגרמה לו לנזק. חשוב לציין כי לא מדובר רק על נזקים גופניים כי אם גם על נזקים נפשיים. אם נגרם לכם נזק כלשהו כתוצאה מעוולה שבוצעה על ידי אדם אחר, גוף, או כל גורם אחר, כדאי שתתחילו לחפש אחר שירותיו של עורך דין נזיקין מקצועי ומנוסה בתחום, שיעזור לכם לקבל פיצויים הולמים.

       תחום הנזיקין – במה מדובר?

      כאמור, כאשר מדובר על תחום הנזיקין, הכוונה היא לסוגים שונים של נזקים שיכולים להיגרם לאדם כתוצאה מרשלנות רפואית, כתוצאה מתאונת דרכים, כתוצאה מלשון הרע ועוד. ניתן לתבוע בתביעות נזיקין גופים ממשלתיים, בתי חולים, חברות ביטוח, ביטוח לאומי ואף אנשים פרטיים, אך חשוב לדעת כי בתביעות מהסוג המדובר יש צורך להוכיח באופן משכנע ביותר כי העוול שהוסב לתובע גרם לו לפגיעה הגופנית או הנפשית. במידה ואכן מצליחים להוכיח זאת, הנתבע יידרש לשלם לתובע פיצויים וזאת בהתאם לסכום שייקבע על ידי בית המשפט. הפיצויים הללו יכולים להיות תשלום על פגיעה בתפקוד הנפשי או הגופני של האדם, הוצאות רפואיות שונות, תשלום על אובדן השכר שלו ועוד. מכיוון שמדובר על תביעות מורכבות הדורשות הוכחות רציניות, הרי שחשוב ביותר לבחור עורך דין נזיקין מקצועי ומנוסה בתחום. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין נזיקין במרכז, עליכם לבדוק היטב כי מדובר על איש המקצוע הטוב ביותר בתחום, שיסייע לכם להשיג את המרב מהתביעה שלכם.

       מדוע חשוב לבחור בשירותיו של עורך דין מומחה בתחום הנזיקין?

      בכדי להגדיל בצורה ניכרת את הסיכויים של התביעה, הרי שיש צורך לנהל אותה בצורה מסודרת, להביא את כל המסמכים שמהווים הוכחות, לרבות מסמכי אשפוז, חוות דעת רפואיות, הוצאות על טיפולים רפואיים ועוד. כמובן שיש חשיבות לתזמון שבו מוגשת את התביעה ולא פעם נדרש זמן עד שמבינים מהו היקף הנזק שנגרם לאדם כתוצאה מהעוולה. לרוב, התביעות הללו מוגשות מול גופים חזקים ביותר כמו הביטוח הלאומי, חברות ביטוח, בתי חולים גדולים ועוד. כל אלה וסיבות נוספות, הם הסיבה לכך שלא כדאי להתפשר על עורך דין לא מספיק מומחה בתחום הנזיקין. אם אתם מחפשים עורך דין תאונות עבודה בצפון בכדי להגיש תביעת נזיקין, כדאי שלא תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בתחום. משרד עורכי דין טולדנו ושות מהווה את המשרד הטוב והמקצועי ביותר בשירותים משפטיים בתחום נזקי הגוף על כל הרבדים הנוגעים לנושא.

      לייעוץ ראשוני חייגו 04-6990886

      או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

        יוסף אליהויוסף אליהו
        13:18 31 Jan 21
        אדם זהב לפני הכל... שרות מעולה אמין מקצועי בכל התחומים ממליץ בחום💯
        David RazielDavid Raziel
        08:49 22 Jan 21
        בחור חרוץ ואנרגטי.ליווה אותנו צמוד לאורך כל התהליךותמיד היה זמין עבורינו.תודה רבה
        אורי פרץאורי פרץ
        13:32 18 Jan 21
        עו"ד אבירם טולדנו הוא פשוט מקצוען, מטפל בכל עניין באופן מהיר ויעיל,מהיכרות אישית - מומלץ בחום
        Pure Laser AestheticPure Laser Aesthetic
        16:49 01 Dec 20
        שירות אמין ומקצועי מהשורה הראשונהעורך דין אכפתי שלא מחפש רק להרוויח אלא קודם כל את טובת הלקוח. יותר ממומלץ.
        Alon MalkaAlon Malka
        21:54 26 Nov 20
        קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה.נאמנות ישירות ברמה הגבוהה ביותר שהכרתי.כמובן שנמליץ לכולם 🙏🔝
        js_loader
        קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט