לייעוץ ראשוני חייגו 04-6990886

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עברתם תאונה? סובלים מנזקי גוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מה תפקידו של עורך דין נזקי גוף?

      אנשים אשר נפגעו בגוף בשל תאונת דרכים, נפילה ברחוב, תאונת עבודה ועוד, יכולים להגיש תביעה בגין נזקי גוף. מדובר על תביעה מורכבת ביותר הכוללת לרוב סכום פיצויים גבוה, שבכדי להגיש אותה בצורה טובה ולהפיק ממנה את המקסימום יש לבחור עורך דין נזקי גוף מקצועי ומנוסה. הליך הגשת התביעה כולל שלבים רבים ובין היתר יש צורך לאסוף את כל החומרים הנדרשים עבור התביעה וכן את כל הראיות וזאת בכדי שתהיה שלתביעה שלכם יהיו כמה שיותר סיכויים להתקבל ולהניב עבורכם את הפיצוי המקסימלי אשר מגיע לכם.

       מה צריך לעשות אדם שנפגע בתאונת דרכים?

      אם עברתם תאונת דרכים והוסב לכם בגינה נזק גופני אשר משפיע על התפקוד שלכם בחיי היומיום או גרם לכם לנכות מסוימת, בעקבותיה אתם גם סובלים מאובדן כושר עבודה, הרי שאין ספק שכדאי שתגישו תביעת נזקי גוף בתאונת דרכים. את התביעה המדוברת ניתן להגיש כנגד חברת הביטוח המבטחת את הרכב שהיה מעורב בתאונה בביטוח חובה. חשוב לזכור כי תביעות מול חברות ביטוח אינן דבר קל ולא פעם, חברת הביטוח תעשה הכל בכדי להוכיח כי הנזק שנגרם איננו מספיק משמעותי או שכלל לא מגיע לאדם פיצוי כספי ועל כן, יש חשיבות בבחירת עורך דין נזקי גוף מקצועי שהוא בעל ניסיון רב בתחום זה שילווה אתכם שלב אחר שלב בתהליך המדובר ויסייע לכם להבין כיצד להתנהל מיד לאחר התאונה שעברתם וכיצד להגיש את התביעה. במידה ואתם מחפשים עורך דין תאונות דרכים בצפון, מן הראוי שתבחרו בעורך הדין הטוב ביותר עבורכם.

       מה תעשו אם עברתם תאונת דרכים בדרככם למקום העבודה שלכם?

      אם עברתם תאונת דרכים בדרך למקום העבודה שלכם, אתם יכולים להגיש תביעה בגין תאונת עבודה. יחד עם זאת, חשוב מאוד לבחור עורך דין הבקיא בתחום תאונות עבודה ותאונות דרכים, אשר יסייע לכם בהגשת התביעה. את התביעה המדוברת מגישים למוסד לביטוח הלאומי והמטרה היא לקבוע נכות זמנית או קבועה לאדם. בהמשך ניתן להגיש את התביעה גם לחברת ביטוח שמבטחת את מקום העבודה שלכם. המטרה היא למעשה להשיג את הפיצוי הכספי המקסימלי המגיע לכם מתוקף הפגיעה שספגתם בתאונת הדרכים שהיא גם תאונת עבודה. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין נזקי גוף במרכז, בצפון, או בכל מקום אחר בארץ, חשוב שתבחרו אותו בצורה הטובה ביותר. אם אתם זקוקים לשירותים מקצועיים של עורכי דין נזקי גוף, כדאי שתכירו את משרד עורכי הדין טולדנו ושות, המציעים שירותים משפטיים מקצועיים ביותר בתחום נזקי הגוף.

      לייעוץ ראשוני חייגו 04-6990886

      או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

        יוסף אליהויוסף אליהו
        13:18 31 Jan 21
        אדם זהב לפני הכל... שרות מעולה אמין מקצועי בכל התחומים ממליץ בחום💯
        David RazielDavid Raziel
        08:49 22 Jan 21
        בחור חרוץ ואנרגטי.ליווה אותנו צמוד לאורך כל התהליךותמיד היה זמין עבורינו.תודה רבה
        אורי פרץאורי פרץ
        13:32 18 Jan 21
        עו"ד אבירם טולדנו הוא פשוט מקצוען, מטפל בכל עניין באופן מהיר ויעיל,מהיכרות אישית - מומלץ בחום
        Pure Laser AestheticPure Laser Aesthetic
        16:49 01 Dec 20
        שירות אמין ומקצועי מהשורה הראשונהעורך דין אכפתי שלא מחפש רק להרוויח אלא קודם כל את טובת הלקוח. יותר ממומלץ.
        Alon MalkaAlon Malka
        21:54 26 Nov 20
        קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה.נאמנות ישירות ברמה הגבוהה ביותר שהכרתי.כמובן שנמליץ לכולם 🙏🔝
        js_loader
        קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט