מתי יש צורך בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים?

מדי שנה מתרחשות במדינת ישראל לא מעט תאונות דרכים אשר כוללות בהן גם נפגעים. חשוב מאוד שתדעו כי בהתאם לחוק נפגעי תאונות דרכים, כיום כל אדם שנפגע בתאונה ולא משנה מי האשם בתאונה, יכול להגיש תביעה לפיצויים מחברת הביטוח אשר ביטחה את הרכב שהיה מעורב בתאונה. אם לרכב אין ביטוח חובה בתוקף, הרי שניתן לתבוע קרן שהוקמה במיוחד עבור מטרה זאת. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי לא תמיד קל לזכות בפיצויים בתביעות מסוג זה ולקבל את המקסימום שמגיע לכם ועל כן, חשוב ביותר לבחור בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים מקצועי ומנוסה, אשר יסייע לכם להגיש את התביעה ולהפיק ממנה את המקסימום.

 מי יכול להגיש תביעה בגין פגיעה בתאונת דרכים?

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הוא חוק אשר קובע כי מי שיכול להגיש תביעה הוא כל אדם שנגרם לו נזק בתאונת דרכים, כמובן שניתן לעשות זאת גם כאשר מדובר על תאונה שאיננה התרחשה במזיד. את התביעה מגישים כנגד חברת הביטוח המבטחת את הרכב בביטוח חובה, אך במידה ולרכב שהיה מעורב בתאונה אין ביטוח חובה, הרי שניתן לתבוע את קרנית שהיא קרן פיצויים אשר הוקמה על ידי החוק המדובר במטרה להעניק פיצוי לנפגעי תאונות דרכים שאין להם חברת ביטוח לתבוע. חברות הביטוח השונות אינן מעניקות את הפיצויים המגיעים לאדם בגין אותה פגיעה בתאונה בצורה קלה וכן, לא פעם הן מערימות קשיים אשר לאדם ללא ניסיון משפטי לבדו אין באמת יכולת להתמודד עימם. בכדי להפיק את המקסימום מתביעה מסוג זה, חשוב מאוד לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום תאונות הדרכים אשר יסייע בהגשת התביעה. עורך דין תאונות דרכים הוא עורך דין הבקיא בתחום הנזיקין ועל כן, אם אתם זקוקים לשירותיו בתל אביב, חשוב שתחפשו עורך דין נזיקין תל אביב אשר בקיא בתחום תביעות תאונות דרכים.

 כיצד בוחרים עורך דין תאונות דרכים?

בכדי לבחור עורך דין תאונות דרכים בצורה הטובה ביותר, כדאי שתקראו אודות עורכי הדין השונים העוסקים בתחום באתרי האינטרנט שלהם, כדאי שתבררו מול לקוחות של עורכי הדין האם מדובר על עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום, אשר סייע להם להפיק את המקסימום מהתביעה שלהם. כמובן שחשוב לבחור בעורך דין אדיב בעל תודעת שירות גבוהה. טולדנו ושות משרד עורכי דין הוא משרד מוביל בהענקת שירותים משפטיים בתחום נזקי הגוף על כל רבדיו וישמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

שתפו תוכן זה:

נפגעתם? אל תוותרו על זכויותיכם!
השאירו פרטים עכשיו לייעוץ ראשוני:
[leadercf7 campid="10476"]
ארקדי זכרובארקדי זכרוב
21:49 10 Aug 23
Ilan HarelIlan Harel
11:55 10 Jul 23
מהראן חסוןמהראן חסון
08:01 07 Dec 22
מדובר בצוות מקצועי ובמיוחד העורכת דין סמדר טולדנו שמנהלת את התיקים בצורה מקצועית מלווה את הלקוחות במסירות רבה איכפתיתי צנועה אוזן קשבת תמיד עוזרת תומכת ותותחית
שחף שחףשחף שחף
17:08 02 Feb 21
מקצועי שירות מספר 1
אתי בן שטריתאתי בן שטרית
21:03 31 Jan 21
עורך דין אמין, מקצועי ויסודי מאוד, אדיב ושירותי!
יוסף אליהויוסף אליהו
13:18 31 Jan 21
אדם זהב לפני הכל... שרות מעולה אמין מקצועי בכל התחומים ממליץ בחום💯
אורי פרץאורי פרץ
13:32 18 Jan 21
עו"ד אבירם טולדנו הוא פשוט מקצוען, מטפל בכל עניין באופן מהיר ויעיל,מהיכרות אישית - מומלץ בחום
Pure Laser AestheticPure Laser Aesthetic
16:49 01 Dec 20
שירות אמין ומקצועי מהשורה הראשונהעורך דין אכפתי שלא מחפש רק להרוויח אלא קודם כל את טובת הלקוח. יותר ממומלץ.
Alon MalkaAlon Malka
21:54 26 Nov 20
קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה.נאמנות ישירות ברמה הגבוהה ביותר שהכרתי.כמובן שנמליץ לכולם 🙏🔝
js_loader