לייעוץ ראשוני חייגו 04-6990886

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עברתם תאונה? סובלים מנזקי גוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מתי כדאי לפנות לעורך דין לנזקי גוף?

      נזקי גוף עשויים להיגרם ממספר רב של גורמים – כך, ייתכן שהנזקים המדוברים נגרמים כתוצאה מתאונות דרכים, מרשלנות רפואית, תאונות עבודה ועוד. לרוב, כאשר נגרמים נזקים אלו, יש גורם אחראי וניתן לתבוע אותו במטרה לקבל פיצויים על הנזק ולעיתים גם על המשמעויות שלו כגון אובדן יכולת השתכרות, הורדה בשכר או עוגמת נפש שנגרמה בתהליך. במידה שחוויתם פגיעה שגרמה לנזק גוף אנחנו ממליצים לפנות לעורך דין לנזקי גוף שיסייע לכם לקבל את הפיצוי לו אתם זכאים.

      נזקי גוף – מה עליכם לעשות

      תיעוד, תיעוד ושוב פעם, תיעוד! במידה שמדובר בתאונת דרכים או תאונות שדורשות התערבות משטרה, יש לדווח על התרחשות התאונה למשטרה. לפעמים לדברים הללו יש משמעות קריטית לתביעת הביטוח. בנוסף, רצוי לפנות באופן מידי לקבל טיפול רפואי. במסגרת הטיפול, רצוי שתבקשו מהרופאים לכתוב את מהות הפגיעה שנוצרה כתוצאה מהפגיעה שהובילה לאותו נזק גוף.

      בנוסף, במידה שהיו עדים במקום, למשל בתאונת דרכים, אנחנו ממליצים לקבל את שמות האנשים כדי שניתן יהיה לפנות אליהם במידה שתדרשו לתת עדויות בבית המשפט.

      מציאת הגורם אותו ניתן לתבוע

      כאמור, ציינו מספר רב של מקרים בגינם עורך דין לנזקי גוף יכול לתבוע בגין פגיעה בגופכם. כך, למשל, אם מדובר בתאונת עבודה שהתרחשה במהלך העבודה, ניתן לתבוע את המעסיק ואת חברת הביטוח שלו ולבקש פיצוי. זאת, ככל שניתן כאמור להוכיח שהדבר התרחש במסגרת העבודה וכתוצאה ממנה.

      דוגמה נוספת היא תאונת רכב. במקרים אלו, מדובר לרוב באחריות מוחלטת ולכן חברת הביטוח לרוב יכולה לשאת באחריות. עם זאת, המסגרת המשפטית אינה במסגרת פקודת הנזיקין אלא היא תעשה במסגרת חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

      לבסוף, ניתן למצוא גורמים נוספים אשר יכולים לשאת באחריות כגון בית חולים במקרה של רשלנות רפואית ועוד. העורך דין ידע לפנות לגורמים הרלוונטיים ולדאוג לשיפוי מתאים.

      בחירת עורך הדין הנכון

      בחירת עורך דין נזיקין אינה בהכרח פשוטה, נדרש למצוא אדם אשר מבין בנזיקין ובתחומים רבים של פגיעות גוף שנעשו במסגרות רבות. עם זאת, קיימים מספר עורכי דין מקצועיים אשר מתמחים בתחומים אלו ומחזיקים בניסיון רב ועתיר שנים. במקביל, יש לוודא כי עורכי הדין הללו ניחנים בסבלנות ואמפתיות אשר מתבקשת במקרים בהם אנשים חוו פגיעות גוף ופונים לסיוע.

      הסתכלות על נסיבות המקרה

      דבר חשוב ומשמעותי כאשר בוחרים עורך דין הוא ראיה פרטנית של המקרה לגופו ולא הסתכלות על המקרה כאחד מיני רבים. קיימים משרדים רבים בהם עורך דין לנזקי גוף כה מורגל בהגשת תביעות, שהוא אינו רואה את נסיבות המקרה ויודע לייחד אותו ממקרים רבים ודומים ומכיוון שכך התביעה עשויה להיות שטחית ולא יעילה. לכן, ראוי למצוא את עורכי הדין אשר יודעים לשאול אתכם את השאלות הנכונות ולראות אתכם כאדם, מעבר לסתם לקוח חולף

      לסיכום

      משרד עורכי הדין טולדנו ושות' הוא אחד ממשרדי עורכי הדין לנזקי גוף המקצועיים והבולטים בתחום. צוות עורכי הדין במשרד טולדנו ושות' מחזיקים בידע רב על כל סוגי נזקי הגוף ויודעים לסייע לכם בקבלת הפיצוי המקסימלי עבור המקרה הפרטני שלכם. ממליצים לכם לפנות אלינו ואנו נחזור אליכם בהקדם.

       

      לייעוץ ראשוני חייגו 04-6990886

      או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

        יוסף אליהויוסף אליהו
        13:18 31 Jan 21
        אדם זהב לפני הכל... שרות מעולה אמין מקצועי בכל התחומים ממליץ בחום💯
        David RazielDavid Raziel
        08:49 22 Jan 21
        בחור חרוץ ואנרגטי.ליווה אותנו צמוד לאורך כל התהליךותמיד היה זמין עבורינו.תודה רבה
        אורי פרץאורי פרץ
        13:32 18 Jan 21
        עו"ד אבירם טולדנו הוא פשוט מקצוען, מטפל בכל עניין באופן מהיר ויעיל,מהיכרות אישית - מומלץ בחום
        Pure Laser AestheticPure Laser Aesthetic
        16:49 01 Dec 20
        שירות אמין ומקצועי מהשורה הראשונהעורך דין אכפתי שלא מחפש רק להרוויח אלא קודם כל את טובת הלקוח. יותר ממומלץ.
        Alon MalkaAlon Malka
        21:54 26 Nov 20
        קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה.נאמנות ישירות ברמה הגבוהה ביותר שהכרתי.כמובן שנמליץ לכולם 🙏🔝
        js_loader
        קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט